måndag 14 juni 2010

Spontanbesök - me like!

.
Ooops - denna dag bara försvann...efter en halv dag på jobbet kom E och hennes skruttar hit på tacokväll....Våra barn verkligen älskar tacos - ta det man vill...Men får dig i sig så mycket egentligen??
Efter maten kom goa A förbi....Spontanbesök - me like!!Ett par koppar kaffe massor av skratt och en del allvar....En riktig energipåfyllare!
..
Imån blir det en stressig dag på jobbet....3 möten ska hinnas med plus att jag ta igen en veckas jobb plus det dagliga plus att jag ska hjälpa till med förberedelse inför onsdagens besök...men allt går bara man vill....Kul ska det i a f bli :)
.
Ha en go måndagskväll..

4 kommentarer:

  1. Visst är det trevligt med spontanbesök, me like :)

    Låter som du har mer än fullt upp på jobbet, stressa lugnt min vän!!

    Kramar Bella

    PS... Skoran i förra inlägget var jättefina!!

    SvaraRadera
  2. Ohh roligt med spontan besök, det älskar jag... OM jag har det hyfsat städat hemma hihi :D Jag ÄLSKAR även ballerinor i alla dess former och de prickiga var ju ljuvliga! Och Tacos... Mums!

    SvaraRadera
  3. Åh så mysigt med spontanbesök så där:-)
    Men jag håller med (som oftast) Sannibus, helst när jag har det städat isåfall, hihi:-)
    Ballerinor är mina favoritskor...Visst, fötterna blir lite platta tillslut med de är alltid så söta och passar till det mesta..
    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Vilken fin ny header du gjort :)

    Hoppas du haft en bra dag

    Kramar Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥