söndag 6 juni 2010

Den röda tråden....

Den röda tråden i bloggen...vilken är det? Den har suddats ut.....Rentav försvunnit...
.
Igår var jag och söta Johi på SATC 2.... Vi började med go mat på Harry´s och massa tjejsnacka och avslutade med de coola tjejerna frå NY...Jag gillade familjen BIG TIME!! Visst har jag sett bättre..meeen SATC är SATC !!
.
Idag blir det till att fixa och dona ute...ska vara med barnen i massor !! Maken ska nog ta sig lite grabbtid och köra cross....
.
Planerar en spa-weekend för mig och maken...vi behöver komma iväg ett par dagar själva och bara vara...det är sååå lätt att bara köra på och glömma bort varandra!
.
Nu ska jag fixa frukost till min älskade familj ♥

3 kommentarer:

  1. Mysig helg du haft/har! :)
    Spa-weekend låter inte helt fel. Man borde unna sig lite mer sånt, men vi blir aldrig färdiga till att ta och boka något.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Låter härligt med en spa helg! Och det är sant...mycket viktigt att göra något bara själva ibland.

    Kramis
    Adela

    SvaraRadera
  3. ja en spahelg hade inte varit dumt!! Jag och maken ska gå kurs i slutet av juni och får tre dagar där utan barn! Lyx! Men å andra sidan saknar man dom ju så himla mycket! Kramar

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥