måndag 14 juni 2010

Skolös...


.
Jag är ingen skomänniska...har jättesvårt för att hitta fina skor som sitter bra på foten...När jag väl hittar ett par så används de flitigt....Tänkte jag skulle utöka min fattiga skogarderob med ett par ballerinas.....Dessa två från Brandos tycker jag var söta...Har du några bra tips??
.
Idag är jag ledig på fm då dagis är stängt...snälla svärmor kommer och passar barnen så jag kan jobba i em...Ikväll blir det tacokväll med E och busungarna!
.
Have a nice day! ♥

3 kommentarer:

  1. Sko-lös eller skol-ös???????

    Kram

    SvaraRadera
  2. Inga tips, har själv väldigt svårt att hitta skor som passar mina lite "annorlunda" fötter.
    :)

    SvaraRadera
  3. Dom var riktigt fina! Jag har satsat på ballerina och converse i sommar, tycker det funkar till allt! Kramar

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥