lördag 19 juni 2010

A heart of gold ♥

.
...står det på ringen jag köpte igår...Jag kanske inte har ett hjärta av guld men försöker leva efter de orden....Vara där!
Ringen kommer från Pearls for Girls...de har massa fina smycken och mycket av det skulle gärna få flytta in hos mig!
.
Idag kommer mamma och syster med familj...Jag har verkligen längtat i massor efter dom!!! Nu blir det tyvärr bara en snabbvisit då vi ska fira broders två pojkar som fyllt år...Lille I fyllde 1år den 1/6 och idag fyller busungen T 4år...
Jag och syster ska sätta oss ner och planera sommarens "äventyr"...En stuga ska hyras men var råder delade meningar om...tur att det är vi vuxna som bestämmer annars hade viljorna varit alldeles för många....Jag och syster vill ha en mysig stuga nära vatten OCH shopping...Makarna våra nära en golfbana...Jag och maken väst...Syster och make öst...Får se vem som får ge sig ;)
.
Ha en go lördag!

2 kommentarer:

  1. Men det kan vara farligt bo nära golfbana ... en hård liten boll kan komma oväntat farande, ju!
    :)

    SvaraRadera
  2. Superfin ring du köpt, Pearls for girls har verkligen jättemycket fint :)

    Hoppas du har en trevlig dag med din mamma och syster med familj och att ni kommer överens om var er semesterstuga ska hyras!

    Kramar Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥