söndag 13 juni 2010

Zzzzzzzzumba!


Helgens bak och fina blommor från bror och svägerska till tjejerna på deras skolavslutning...
.
Borta bra men hemma bäst! Jag är verkligen hemmakär....Efter en vecka med massa jobb i huvudstaden så har det varit skönt med en lugn helg....Grill- och filmmys med familjen B har blivit det sociala i helgen....
.
Idag har jag tränat...Zumba! O my o my vilken härlig träningsform...kommer bli ett stående pass varje söndag from nu! Tack goa Johi för att du "lura" med mig..
.
Imån är det måndag och ny vecka..en vecka som är fullbokad....Längtar till jobbet men oxå att denna vecka ska gå snabb då mamma och syster med familj kommer till helgen *saknar*
.
Nu blir det mys med barnen och Hairspray med flickfavoriten (så oxå i denna tjejeliga) Zac Efron..
.
Ha superhärlig söndag! ♥

3 kommentarer:

  1. Borta bra, men hemma bäst!! Så är det verkligen och det låter som du haft en trevlig helg med familj, vänner och träning :)

    Hoppas du får en bra start på veckan och att det snart är helg så du får träffa din mamma och syster med familj

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  2. Skoj att din mamma och syster kommer på besök. Alltid mysigt att få besök av nära och kära.

    Zumba har jag hört ska var skit skoj! Måste ta och köpa en skiva och testa tror jag. :)

    SvaraRadera
  3. Skulle också vilja testa zumba!=) Ska visst vara kanon.Då har du en myshelg som väntar;)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥