torsdag 3 juni 2010

En rosa dröm till midsommar....♥




.
Har gått och funderat klurat och velat om Wigwam ett bra tag...Nu slog jag till!! Denna söting blev det...En rosa dröm till midsommar?
.
Imån är det fredag och ännu en arbetsvecka är slut...Hinner knappt med...tycker att veckan är slut innan den börjar....Stormtrivs på jobbet...har en helt underbar familj...världens goaste vänner....Kanske därför veckorna går fort?? För visst är det så att när livet känns sådär grått segar sig tiden fram?
.
Ha en go kväll och njut av det härliga vädret ♥

4 kommentarer:

  1. Allt du har har jag med *ler* utom ett jobb ... men, så fort min rygg blir bra, hoppas jag, om jag fortfarande vill operera efter sommaren, så skall jag minsann göra livet surt för alla arbetsgivare! Fattas bara med tre yrken! *ler*

    SvaraRadera
  2. Åh så fin den är i den färgen!!
    Jag mesade mig och tog lite powder men kände efteråt att jag hade gärna haft mer färg och den i lite powder är så lik i färgen nästan som min voile short dress i rose..
    Men du kommer att lysa i denna vännen som en vacker sommarblomma:-)
    Jättefint köp!
    Visst går veckorna så fort..
    Men det går fort när man har kul:-D
    Kraam

    SvaraRadera
  3. Den är riktigt fin i den färgen!=) Du kommer att bli superfin i den;)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  4. Jamen den är så fin!! Bra köp! Kramar

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥