fredag 24 september 2010

Award....

,
Arbetsveckan är slut och starten på helgen har varit precis som den ska vara....fylld med små små saker som gör så mycket!!
.
Först denna award från fina bloggerskan Bella....Tack!!!!
Awarden går ut på att berätta om tre saker jag håller varmt om hjärtat:
1. Min familj - de betyder allt för mig...
2. Mina goa vänner som ger mig så mycket energi.
3. Min dröm....
.
Skickar awarden vidare till:
Johi-som redan fått den :)
.
Efter jobbet idag tog vi oss en tur till vårat lokala Ullared...Hur man än försöker går det inte att komma ut därifrån och inte vara 500 kronor fattigare....efter det tog vi vägen förbi våra bästaste vänner...ett glas vin och massa prat senare bar det av hem (maken körde inget vin för honom ;))för det obligatoriska fredagsmyset....och nu sitter vi här...barnen kollar Idol och jag sitter här med er...
.
Ha en go fredag !! ♥

5 kommentarer:

  1. Trevligt med spontanbesök. Hoppas det går bra på söndag. Kram

    SvaraRadera
  2. Kul med lite "miniullaredsshopping", jag har nog aldrig kommit tomhänt därifrån, man kommer ALLTID på något man kan tänkas behöva när man är där.
    Kram och ha en skön helg!

    SvaraRadera
  3. Men, har jag fått ett award?
    Söta du!!!
    Har ju svärföräldrar på besök och då är det begränstat på datortid...
    Men så kul!!!
    Tack så mycket vännen:-)

    Och va roligt med ett eget lokalt Ullared!!!
    Vi beställde Kjelles skohorn från Orginalbutiken av svärfar som var inom där på vägen till oss:-D
    Tur att man inte bor närmare;-)

    Ha världens härligaste söndag vännen,
    Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis till din award och TACK snälla sötis för min!;)
    Ska filura på den i morgon och berätta i bloggen mina svar=)och fundera på vilka som ska få den vidare=)

    Kramis
    Adela

    SvaraRadera
  5. Men!!! TAck du underbara!! <3 Vad glad jag blir!!! Tycker ibland jag är förbenat tråkigt och då är det roligt att se att nÅGON iaf tycker jag är hyfsat ok ;) PUSS!! <3

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥