torsdag 30 september 2010

Mia bakar.....

Ville göra något gott till mina goa arbetskamrater...Sagt och gjort slängde jag ihop (slängde och slängde ;)) Leilas goa vaniljbullar....Bara att bläddra i hennes bok ger en inspiration...Receptet hittar ni här.
.
Idag jobbar jag kväll och det innebär en mysförmiddag med lillskruttan....Har spelat memory och läst böcker....Nu sitter hon och leker med storasyrrornas barbiedockor och jag får lite tid över till er....
.
Nu ska jag fixa lite inför lite spännande saker som ska ske under hösten....
.
Ha en go dag ♥

4 kommentarer:

  1. Ser ut om en massa små tuttar du ska bjuda på *haha* Kunde inte låta bli......... Vi är hemma idag, båda 2. Förskolan ringde och varnade om magsjuka så L får vara hemma med. Vi ska handla mat och sedan ut på promenad med racen. Ha det! Kram

    SvaraRadera
  2. Mmmm ser goda ut, nu blir nog jobbarkompisarna glada =)

    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Jag har bokat bodyb på sön. Vi ska till Smögen lö-sön och jag vet inte när vi kommer hem. Zumban i sön var helt crazy, du måste komma i tid och stå längst fram, annars har du inte en chans att följa med.

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥