torsdag 2 september 2010

Tillbaka på västkusten....


.
Äntligen hemma igen efter intensiva dagar i Stockholm.....Jag är verkligen den hemmakära typen som har svårt att passa på att njuta av lite egentid borta från familjen....Igår när jag kom hem vid halv elva gick jag runt och pussade de tre stora tjejerna som sussade sååååå gott! Sen hämtade jag lillskruttan och bar in henne i våran säng....ville vara nära skruttan efter flera dagar borta....
.
Igår öppnade POMPdeLUX sin webshop och jag var inte sen att titta in....Köpte ett par jeans,en tröja och en scarfs till F3.....var sugen ¨på en kofta oxå men den avbeställde jag och väntar tills jag ska ha POMPdeLUX Home Shopping i oktober....
Har du kikat in och kanske klickat?
.
Ha en härlig höstkväll!! ♥

5 kommentarer:

  1. Ja, pompdelux har verkligen fina barnkläder. Har beställt till sonen, coola jeans och ett par tröjor.
    Kul att läsa din mysiga blogg.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tittat en del och missade ju homeshoppingen då Isak var sjuk, men tänkte titta ett par gånger till och sedan lägga en beställning :D Kram

    SvaraRadera
  3. Välkommen hem =)
    Underbara barnkläder...bara tur jag inte kan handla smått och sött längre!=)

    Kramis
    Adela

    SvaraRadera
  4. Välkommen hem!! Borta bra, men hemma bäst :)

    Vilka fina barnplagg de hade, kunde inte låta bli att gå in och kika även om jag inte har några egna barn att handla till...

    Hoppas du får en mysig kväll med famlijen

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  5. Håller med angående att vara hemmakär, jag hade nog ochså haft svårt att njuta av den egentiden när man är borta frnå familjen.
    Tack för infon angående pompdelux öppnande av webbshop, de har ju så mycket fint!
    Ha en fin helg!
    kramar,Anna

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥