fredag 17 september 2010

Tapeter taperter taperter....

.
Söta söta ting.......
Tycker att dessa två är underbara och skulle gärna få finnas i mina ägor.....
Under hösten ska vi försöka lägga så mycket vi bara kan på huset men kanske kanske kan de få komma "hem"....
.

.
Letar efter tapeter till sovrum och kök...och det är inte lätt vill jag lova! Det finns såååå många fina..och för många val är inte bra ;)....Och så ska man ju enas oxå.....Men det ska nog gå bra ( om jag får bestämma)....
.
Fredag idag och en arbetsvecka fylld upp till bredden är snart över...ska bli skönt med en lugn hemmakväll och mys med familjen..
Imorgon kommer bästaste vännerna...längtar i massor då det var alldeles alldeles för längesedan vi träffades....
.
HA EN GO FREDAG! ♥

4 kommentarer:

  1. Vilka härliga tapeter. Vi har inga tapeter utan målat överallt. När jag ser alla dessa fina så är jag på sätt och vis rätt glad att jag slipper välja för det hade varit väldigt svårt.
    Låter som en härlig start på helgen i goda vänners lag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hihi, klart att du ska få bestämma tjejen!!
    You go girl!!
    Jag har inte skänkt en enda tanke ännu på hur vi ska ha det i nya huset..
    vet ju inte budgeten förrän vårt är sålt så vi kanske måste flytta in och bo in oss ett tag..
    Sen blir det väl panik renovera om jag känner oss rätt;-)

    Den rosa remixen är såå snygg!!
    Köpte i vintage powder sen efteråt såg jag den rosa i butik och gud så snygg den var!

    Ha världens bästa helg med bästaste vännerna:_)
    Kram vännen

    SvaraRadera
  3. Ååå så snygga tapeter! Den som går åt det turkosa slaget ser underbar ut!Ja remixen är så fin! Sitter här i min idag fast i vintage powder=)

    Kram och ha en myskväll=)
    Adela

    SvaraRadera
  4. Åh vad skoj att få tapetsera, det gillar jag verkligen. Men har en bromkloss hemma som sätter stopp för mina ideér, dom är det ingen brist på!

    Det finns så många fina att välja på bara!

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥