tisdag 21 september 2010

Intensiv höst....

Har precis gått in i en intensiv period jobbmässigt sett....Mycket att göra nu och minst 12v framåt....all ledig tid kommer jag lägga på familjen och de närmsta vännerna......Vet inte riktigt hur jag ska få ihop vardagen...det jag vet är att jag är otroligt tacksam över att min make ställer upp till 100%...
.
Igår var jag hos min goa goa vän Johi på House of Lola-party...massa trevliga tjejer var där...endel nya och endel gamla..tyvärr var mitt huvud inte riktigt där utan befann sig på jobbet..planering planering och dåligt samvete för att familjen blir lidande..för ovanlighetens skull var jag inte shoppingsugen och det blev bara en tröja till F3....meeeeen så kommer jag givetvis på både det ena och andra jag skulle vilja ha...TUR att de har webshop ;)
Efter jobbet idag blir det massa att göra...storhandla,tanka,skicka traderapaket,handboll med F1,fotboll med F3,träna,packa och fixa kläder till tjejerna för två dagar,tvätt mm mm...Imorgon åker jag till Sthlm för möte i två dagar....
.
Ha en go tisdag!

2 kommentarer:

  1. Oj, vad mkt du ska hinna med idag - ta det vackert bara! Kontakta Anna istället om du vill shoppa mer, ofta nån extra kampanj om man köper via säljare. Kram

    SvaraRadera
  2. Låter inget vidare att du har så mycket omkring dig... Hoppas du orkar med och inte tar ut dig alldeles... Trivs du bra på jobbet?

    Ta hand om dig och visst är det tur att det finns webshopar ;)

    Kraaam Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥