fredag 10 september 2010

Lite Odd och lite Chill...



.
Lovely!!! Underbara bilder på helt ljuvliga kläder!!!! Alla dessa skulle mer än gärna få flytta in hos mig...mer så "jag" kan det inte bli!!!
Jag verkligen älskar bilderna Millami på Käringön tagit till sin hemsida denna säsong...KLOCKRENA!
.
Dagen har varit stressig och jag känner mig lite småkrasslig...Ingen ultimat kombo...Men nu är det helg!!!! Och på måndag ska jag på spa i dagarna två :)
.
Nu ska vi äta räkor sen blir det barnens favoritsnacks (som jag håller mig lååångt ifrån)

.
Kram sötisar! ♥

5 kommentarer:

  1. Ja de är så fina deras bilder och roligt att se dom på riktiga människor och då också inte tjejer som är strlk 0 eller 1. Masssssor med fint men måste hålla HÅRT i plånboken nu ett tag framöver.. :s

    SvaraRadera
  2. Älskar deras bilder med! Så härliga! Kläderna kommer till sin rätt=)

    Kram!
    Adela

    SvaraRadera
  3. fantastiska bilder liksom årets mössor!

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder på fina plagg!!!
    Vet du om den butiken på Käringön kommer att vara öppen i höst???? Är lite sugen på att kolla in vad dom har.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej
    Tusen tack för era positiva kommentarer!
    Det uppskattar vi verkligen och vill passa på att meddela er
    Butiken har öppet varje lördag kl.11-15.00 nu under lågsäsong
    Vid andra önskemål bara ring/maila så försöker vi hjälpa till.Webbshopen öppet dygnet runt ;-)
    Hjärtligt välkomna till en happy shopping
    www.millami.com
    Kram Milla & Frida

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥