torsdag 9 september 2010

Spa.....

.
Hej alla goingar!!
En frånvarande bloggerska tittar in.....denna vecka har det verkligen varit fullt upp!!!
Jag skulle verkligen önska några extra timmar på dygnet...
I måndags var goa Johi här ...Jag hade meandi-party och hon visade dessa fina kläder! Som vanligt blev det liiiite för mycket shoppat ;)
I tisdags var jag ledig efter 10 dagars jobb.....hade massa vardagliga ting att ta tag i....och oj vad jag var effektiv...fick massa gjort!! Meeen så hände det en olycka....F2 ramlade på vägen hem från skolan....em spenderades på akuten....lillan hade brutit handleden och opererades sent i tisdagskväll...maken kom och bytte av vid 18-tiden så jag kunde åka hem med F3 och vildbattingen....
Igår var det utbildning i GBG hela dagen och dagen avslutades med föräldramöte.....
Och inte är dagen mindre uppbokad.....
OM jag längtar till två spa- och konferansdagar nästa vecka....

LCHF går bra hittills.....Får massa inspiration av både fina Natali och söta Philia...men det känns jobbigt att inte kunna träna....därför har jag bestämt att de dagar jag inte kan komma iväg till gruppträning ska jag ta en morgon- eller kvällsjogg......Blir ju så mycket piggare av motion...
.

.
Sist vill jag bara säga sorry girls!!! Har varit en mycket dålig bloggläserska på senaste....och kommentera - don´t go there! Lovar att bli bättre....
.
Ha go dag alla sötingar ♥

3 kommentarer:

  1. Hej fina!
    Inte ska du be om ursäkt för att du inte hinner blogga! Man hinner inte ibland och har ju faktiskt ett annat liv också;D
    Trist med hennes handled...typiskt att det ska hända! Vad duktig du är med både LCHF och ut och springa;) Så skönt att röra på sig.., man blir onekligen piggare!

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  2. Stackars dottern!
    Du får absolut inte ha dåligt samvete, man ska göra det när man har tid och ork. Låter skönt med spa....
    Kram

    SvaraRadera
  3. Stackars dottern!!!! Du ska inte ha dåligt samvete för du inte hinner blogga.Man ha ju ett annat liv med.Vad duktig du är att röra på dej...Vad skönt med spa.Ha en fin dag kram Rita ♥

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥