fredag 10 september 2010

Innerskor till lillskruttan...




.
Brr... idag blåste det kyligt kyligt när jag gick till jobbet....
Letar efter söta inneskor till lillskruttan...är skönt att ha på dagis nu när det blir kallare och kallare ute.....Dessa sötingar hittade jag på Brandos....Har du några tips på var man kan hitta söta inneskor?

.
Idag är det äntligen fredag....det innebär tacos vårat hem....Om barnen hade fått välja hade vi haft tacos varje dag.....Idag blir det inte tacos utan räkor!!
.
Imorgon åker maken på golftresa ...jag och tjejerna får en tjejdag...kommer innehålla lite fotboll...lite bad...och lite shopping....:)
.
Ha en go fredag! ♥

2 kommentarer:

  1. Vilka fina innetofflor,är själv på jakt efter det till mina småttingar. Kan tipsa om en trevlig butik på nätet som heter toffelhjälten dom har massor av fint både för barn & vuxna. Är grymt sugen på att beställa till barnen därifrån www.toffelhjalten.se

    Gott med räkor, perfekt fredagsmys, för vår del blir det -Tacos hos svärföräldrarna ikväll....
    Ha en fin helg!
    kramar

    SvaraRadera
  2. Jisses! Tror att min dotter skulle ääälska de där rosa...får nog gömma datorn nu om hon skulle komma förbi...var de dyra?

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥