söndag 17 april 2011

Converse - på allas fötter!

.
Jag älskar mina CONVERSE!
Japp, det är sant...går att ha till allt!
I vårat hem finns röda,vita,gula och blå...Högst på önskelistan är ett par ROSA!
Så NU börjar jakten....
.
Hade en supertrevlig kväll igår med goa vännerna J och L.
Grillade,drack vin,pratade och skrattade långt in på natten...
.
Efter jobbet idag blir det ytterligare jobb...POMP-visning hos denna härliga bloggerska..
Ikväll blir det träning och sen massa mys med familjen.
.
HA EN HÄRLIG VÅRDAG!
♥ ♥ ♥

3 kommentarer:

  1. Välkommen till oss och hitta vårt påskerbjudande!

    Glad påsk önskar vi på www.exklusivvardag.se

    SvaraRadera
  2. Jag älskar också mina converse, passar till allt känns det som, både till fin- och vardagskläder!!

    Låter som du haft fullt upp i helgen, jag imponeras över hur du hinner och orkar allt, all credd till dig :)

    Hoppas du haft en skön söndag

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  3. Jag älskar också Converse och det har smittat av sig på döttrarna med : ) kram

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥