söndag 3 april 2011

Mormor ska luftas....

Hallonsemifreddo med chokladmaräng och ett glas vitt!
Härliga söndag!
.
Har precis ätit mysig söndagsfrukost med la familia...Nybakta scones och färskpressad juice samt en stor kopp kaffe - MUMS!
.
Idag är jag lite småtrött...det blev en sen kväll eller en tidig morgon beroende på hur man ser det....
Vi tjejer pratade och pratade...killarna badade i en utomhuspool mitt i natten under öppen himmel och regndroppar...
.
Måste tipsa om efterrätten....
Hallonsemifreddo med chokladmaränger!
LJUVLIGT GOTT!!!
.
Snart ska jag ge mig iväg till en supermysig bloggerska för en POMPdeLUX-visning...Ska bli superkul!
Min GRANDMAS COAT ska få följa med...det blir premiär !

Missa inte tävlingen hos CAKE of JOY....En superfin blogg med massa inspiration....
.
Ha en fin söndag! ♥

1 kommentar:

  1. Hälsa Anna så gott och ha en go dag. Hade det inte varit för kalaset skulle jag ju kommit idag med;-)

    Kramkram

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥