lördag 16 april 2011

Du & Jag

Underbar tunika från Du & Jag. Finns att köpa här...
.
Ledig lördag för många...Hektisk helg för mig..
Det är min jobbhelg som innehåller jobb,fotboll,gäster,jobb,jobb (2) och träning...i det ska vi få in tvätt,städ och matlagning...Ju mer bollar i luften desto mer effektiv blir jag!
.
Igår hade jag ett supertrevligt party hos härliga M med ett tjugotal goa tjejer...De shoppade loss och ljudnivån var på topp...Sådana kvällar gör det inget att jobba från 8-22,30....
.
En hel del Odd Molly-rea runt om i webshopparna nu...Tyvärr hängde sig ROS sida hela tiden så ett av mina vill-ha-plagg försvann :(....Bättre lycka nästa gång!!
.
HA EN HÄRLIG LÖRDAG!!

1 kommentar:

  1. ojoj, låter hektiskt. Hoppas försäljningen blir bra imorgon med, även om jag inte kan skrapa ihop 20 damer. Kramkarm

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥