tisdag 12 april 2011

Var bara tvungen att ha men.....

 ...men vad hände???
Odd Molly Bluesskirt - använd kanske ett par gånger!!! Satt vid datorn och var beredd när den släpptes.Skulle bara ha!!! Såååå snygg på produktbilderna jag sett innan.....MEN...Den har mestadels hängt i garderoben och luftats ett par gånger.Vad göra?? Sälja eller ge den en chans till??

Är hemma och vabbar. Lillskruttan har haft en hemsk hosta och inte varit redo för dagis efter helgens bravader. Idag är hostan MYCKET bättre och fortsätter dagen såhär är det dagis imorgon. 
Igår fick jag massor gjort och lite nytt på bordet blev det efter storstädning.
Imorgon åker jag till huvudstaden för en tvådagars utbildning. Så var beredda på oväder imorgon för jag ska ju flyga (slår aldrig fel ) .
.
Våren tog visst paus idag, inte många plusgrader ute OCH regnet ööööööööser ner (fast det är ju svensk vår när den är som sämst). Tur i a f att det inte är snö som kommer ner från himlen!
.
Ha en fin dag så ses vi senare ♥

5 kommentarer:

  1. Det tråkig är ju också att de tyvärr kopierades så friskt att man nu inte kan sälja dem för någonting...

    Alltså stannar min, trots att den faktiskt inte heller använts lika mycket som jag trodde, av olika skäl.

    Ha en bra dag!

    Kram, Forbid Me Not

    (Hinner inte logga in!)

    SvaraRadera
  2. Jag gilar min kjol massor och den ska definitivt stanna=) Håller med om att det är trist med kopiorna...galningar som håller på med det! Hoppas du får en fin flygtur i morgon gumman;) Regnet kommer väl häråt befarar jag men det ska bli fint i helgen=)

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  3. Jag tycker kjolen är jättefin, så ge den en chans till :) Till sommarbruna ben och något vitt upptill!

    Jisses, som det regnat idag, våren tog verkligen paus, hoppas att den snart är på väg tillbaka igen och framförallt att vädret blir bra när du ska flyga!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  4. ja, visst är de så ibland med vissa saker. Har ett par sånna plagg som barnen fått och jag itne alls gillat sen

    Spara du och så ska du se att den kommer till använding i sommar på alla grillkvällar i solen

    kramkram

    SvaraRadera
  5. Den är jättefin den kjolen men använder du inte kanske den ska få flytta vidare? Kram

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥