torsdag 7 april 2011

Ett skepp kommer lastat.....


Två UNDERBARA klänningar!!! Silk Sleveless från Odd Molly och Boat Tunic från Chill Norway.Båda är välkomna att flytta hit när som!!!
.
En trötter här som drabbats av allergi. Likadant varje år vid denna tiden då den första pollen kommer.Ögon och hals kliar och näsan rinner.Ett par veckor sen lägger det sig (förhoppningsvis)! Det jobbigaste med allergin är att jag blir så nedrans trött.....
Har du någon allergi???
.
Vilken trevlig morgon/förmiddag jag hade idag.Finaste J kom och åt frukost.Hon är ledig torsdagar och jag börjar först vid lunch.Både J och jag har fullspäckade scheman så det är inte lätt att få in en träff.Då passar perfekt med en frukostdate !!
.
Ha en fin kväll goingar ♥

3 kommentarer:

  1. Nej, inga allergier än så länge, inte hos någon av familjemedlemmarna.

    Hoppas något av plaggen snart får flytta hem till dig.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Näää, J är inte ledig men kan förskjuta sin arbetsdag för J har typ jobbat häcken av sig hela em och kvällen ;-) Men det var det värt! Tack för goa frallor! Kram

    SvaraRadera
  3. Mysigt med frukostdejt, håller helt med dig om det vi pratade om när du var här att man träffar sina vänner alltför sällan, så man får ta tillfällena i akt när det finns luckor i kalendern.
    Åh, vad jag blev sugen på OM-klänninge du visade, hade passat perfekt till sommarens bröllop!
    Kram på dig

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥