måndag 4 april 2011

Vänner som känner en väl!

.
GodMorgon goingar!
Ny vecka nya utmaningar heter det ju och så känns det faktiskt lite varje måndag...Man stänger veckan som varit och öppnar en ny....Jag stängde precis en vecka full av härliga saker att lägga i minnesbanken.....Härliga vänner och ny bekantskaper......Och ett trevligt större beslut.....
.
I lördags fick jag ett underbart hjärta planterat med penseér och murgröna samt ett Yankee Candle Clean Cotton...MITT I PRICK!!! Mitt absoluta favoritljus och jag bara älskar hjärtan.....Tack A och L (tror inte era sambos var smakråd där ;))!!
.
Missa inte bra kampanjer på CAMPADRE....Tine K Home med superfina kuddar eller Melton med härliga strupbyxor,strumpor och skor till småskruttarna (kommer bli ett köp till bästa vännens bebis - när den vill titta ut!).....
.
Nu sparkar vi igång denna dagen.....
.
Kram ♥

2 kommentarer:

  1. Yankee candleljus är bara så underbara. Älskar doften Soft Blanket.
    Som tur är har de öppnat en Yankee affär här i Hbg.
    Tur efterso man bara måste tända dem varje kväll.
    Tack för en trevlig blogg//Pernilla

    SvaraRadera
  2. Ja de är underbara!

    Tack ♥

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥