torsdag 28 april 2011

Drömjobbet???

.
Det råder KAOS i mitt huvud för tillfället!!!!
Trivs bra på mitt jobb. Nya utmaningar varje dag. Underbara arbetskamrater. 
Nu är ett av mina drömjobb ute!!!
Ska jag söka?? Har ju ett bra jobb som jag har...
Ska jag börja om på nytt - ny arbetsuppgifter och nya arbetskamrater??
Har en annan dröm som får läggas åt sidan utifall att jag får det...Å andra sidan kan man ju alltid tacka nej...
GHAAAAA...HJÄRNAN GÅR PÅ HÖGVARV!!
.
Såg Off The Map igår - så bra och slår tom Grey´s (och det är inte lätt vill jag lova)!
.
HA EN GO DAG SÅ HÖRES VI SENARE ♥

3 kommentarer:

  1. Ja fy så svårt!! Det beror väl också mycket på vart man befinner sig med barn och familj och allt runtomkring, har man tid att satsa på ett nytt jobb just nu?! Oftast är det tidskrävande med nya arbetsuppgifter...Många frågor som man mpste fråga sig själv och mannen sin! Hur du än gör så blir det garanterad bäst!
    Lycka till!!
    Kram Marika

    SvaraRadera
  2. Klart du ska söka. Ta ställning till vad du vill om du får jobbet. Då ger du dig själv och familjen lite tid. Det är ju ditt drömjobb - KÖR!

    SvaraRadera
  3. Hej !
    Läser din blogg ibland.. Men ger nu även en komentar..
    Sök jobbet !! du kommer ångra dig om du inte söker , får du det så ta ställning då.
    Man får inte sååå många chanser till sitt drömjobb.
    Lycka till !!

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥