fredag 1 april 2011

Påskarrangemang....

.
Snart är påsken här....bara 3 veckor kvar...Jag är extra glad då vi ska åka "hem" under påsken....Ska bli underbart att träffa mamma och syster m familj ...Var alldeles för längesedan sist.....Mamma tjatar i ett att vi ska söka oss hemåt igen....Dyker rätt jobb och tillfälle upp så vem vet....Vet att företaget jag jobbar på idag kommer att öppna ca 10mil från min hemstad och då kanske.....
.
Tänkte jag skulle fixa lite påskarrangemang till borden under helgen...Är inte mycket för påskpynt men påskarrangemang med blommor gillar jag MYCKET! Påskapyntar du hemma eller går den högtiden obemärkt förbi??
.
Nu är lunchen slut och en timmes jobb återstår sen tar jag HELG!
.
Kram ♥


4 kommentarer:

  1. Hej sötis!
    Finfina arrangemang! Jag gillar också blommor mest vis påsk men ett och annat hemmagjort påskägg komemr fram med;)

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  2. Ha ha....vilken stavning! Oooo...man ska inte ha bråttom!
    Kram♥

    SvaraRadera
  3. Lite påsk arrangemang måste man ju ha!
    Tjusiga dessa var :)
    Njut helgen!

    SvaraRadera
  4. Snyggt arrangemang i glaskupan! Har försökt komma ihåg o köpa en sådan glaskupa, under en veckas tid!

    Gillar pyssel bara tiden räcker till!

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥