torsdag 31 mars 2011

Bebis ♥

Det finaste och mest underbara som finns är mina barn!! Kärleken till dom är oändlig!De är mitt allt!!! ♥
.
Vi har fyra fina flickor.....Jag och maken har världens finaste familj !!
.
Våra bästa vänner väntar barn vilken dag somhelst (BF imorgon) och tanken och längtan efter en liten till finns där inne....Kommer den längtan någonsin försvinna??
Längtar eller drömmer du om ett barn till ibland eller är du supernöjd precis som du/ni har det??
.
Vi är redan the big crazy family  i mångas ögon så en till hade nog fått de att gå totalt banans!! Hihihi....
.
Nope...slutdrömt för idag!

.
Kram på er ♥

6 kommentarer:

  1. hahhah, det är klart man alltid vill ha en till, men som du säger bananas.....har är det stop och då har du ändå en till;-) Nope man får njuta av alla bebisar runt om kring
    Önskar M lycka till:-)

    Kramkram

    SvaraRadera
  2. Graviditet, förlossning och bebisar är underbart på alla sätt.... en del kanske tänker"vadå underbart med förlossningar", men jag tycker det är så himla häftig upplevelse att föda barn :-)

    Jag har ALLTID drömt om en stor familj, 4 barn var idealet länge här :-)
    Vi är rätt så nöjda med våra två skrottar , men nånstans finns längtan om en liten trea, så vem vet???!, dock inte nu men om några år kanske?!
    Kram o ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  3. Visst är det underbart med bebisar jag bara älskar att träffa mina vänners barn och gosa med de små... Det är så blandade känslor det där med barn för mig, vet inte om jag någonsin kommer kunna försöka skaffa barn, läkarna säger att en graviditet är inget problem för kroppen att klara av, jag skulle förmodligen må bättre under den än jag gör idag, men sen ska man ju orka ta hand om barnet... och det är ett måste att känna att jag kan ge barnet det bästa om jag ska skaffa ett eller flera, kluvna känslor och en del tankar ibland, då man ständigt blir påmind om att man blir äldre och "alla" andra skaffar barn...

    Njut av din underbara stora familj och skit i vad andra tycker och tänker de är säkert bara avundsjuka ;)

    Många kramar Bella

    SvaraRadera
  4. Visst är bebisar söta, men jag känner att jag har gjort mitt. Dels så är barnen så pass stora nu att vi kommit in i en annan fas och sen är det min ålder. :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Här hoppas vi på fler barn men det får dröja några år. Skulle gärna vilja ha 3 barn (trots att jag spyr i 2 månader, går upp en hel del i vikt och har konstant nästäppa och halsbränna mot slutet av graviditeten). Innan vi eventuellt börjar fundera på fler än 2 så ska vi hitta hus och landa lite. Och sen får vi se om kroppen vill.

    Trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Ja tänk vad lycklig man är över sin underbara familj!
    Härligt med barn, graviditet och förlossning, det är verkligen fantastiskt (nästan hela tiden ;)
    Vi är väldigt nöjda med våra två godingar, men inte alls främmande för en trea, om några år eller så ! :)
    Trevlig helg!

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥