tisdag 29 mars 2011

Dagens POMPdeLUX !!

Amanda Dress 229:-
.
HEJ FININGAR!
.
Är otroligt glad över att få representera dessa ljuvliga kläder!!!
Idag lägger jag lite extra fokus på en alldeles underbar,mjuk och sååå söt klänning....Finns i två färger och passar både som tunika och klänning...Sött som tufft!
Amanda Dress finns i stl 98/104-146/152 och kostar 229:-...
.
Efter några dagar med sjukstuga (feber och kraftig hosta) är det dax för jobb och dagis imorgon....Vi (inte jag) har varit extremt mycket sjuka detta vinterhalvår..... Hosta och feber har avlösts med magsjuka som har avlösts med körtelfeber som har i sin tur avlösts med feber och hosta som har avlösts med blindtarmen osv osv....mellan detta ett x antal kruppanfall...BLÄÄÄÄÄ!!! Tur att jag är friskheten själv och kan se till att hålla allt på banan.....Nu får sjuktiden vara över....bort med alla bacillusker och hit med VÅREN!!!!
.
HA EN HÄRLIG DAG!! ♥

1 kommentar:

  1. Så söta! ska bli trevligt när du kommer hem till mig och visar kollektionen. Förresten, har du fått mitt tele.nr så vi kan höras så att du kan få en vägbeskrivning? Om inte så mailar jag dig det nu i veckan.
    kramar

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥