torsdag 17 mars 2011

Dagens POMPdeLUX!




GodMorgon härliga VÅRSVERIGE och alla andra!!!

Inte kan man tro att det ska bli snö här i väst idag...Håller tummarna att det håller sig borta!!

Igår fick jag min andra sändning av POMPdeLUX kläder...LÖV!! Fideli ovh Molly ville prova direkt! Idag blev det denna outfit till skolan......CARMEN CHINOS och ALMA SS BLOUSE.....Vårigt och sött! Kolla in detaljerna på bakfickorna.....
.
Efter en välbehövlig ledig dag går jag nu in i en intensiv arbetsperiod...Nu är det jobb fram till nästa fredag som väntar...Först helgjobb sedan en jobbresa till Stockholm...Ska bli kul att träffa kollegor från hela landet...Min fina vän och kollega Malin kommer och det är alltid lika härligt att ses!

På söndag har jag ÖPPET HUS för POMPdeLUX kl 16-19....Är du intresserad att komma så maila mig på msk@pompdelux.se så berättar jag hur du hittar hit....
.
♥ HA EN HÄRLIG VÅRDAG!  ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥