söndag 13 mars 2011

Uppe med KRUPPEN!

Lillskruttan trött efter en jobbig natt....
Det blir inte alltid som man tänkt sig...När jag gick upp för att lägga mig och kolla på en film vaknade lillskruttan med en kraftig krupp....Natten har inte innehållit många timmars sömn för min del....Lättade först framåt sju och då kunde jag inte somna...Lilla hjärtat!! Nu efter en liten sovstund är hon pigg som en lärka och nattens tråkigheter är som bortblåst....Själv får jag försöka vila innan det är dax att bege sig iväg fotbollsmatch med största tösen...

Denna söting funderar jag på till lillskruttan...Finns på KappAhl och med en 25%-kupong som dök upp i brevlådan i veckan kanske jag ska passa på...

Nu ska jag sätta mig och förberda morgondagens föredrag - ENGAGEMANG är mitt ämne....

KRAM FININGAR!

1 kommentar:

  1. Jättesöt kappa men skulle vara helt bortkastat här eftersom vår tjej röjer konstant. Är man ute så måste man klättra, leka, gräva och när ska man då ha en sån på sig?

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥