måndag 14 mars 2011

Tiden går....

Ett par timmar gammal liten lillskrutta...Helt otroligt att det snart har gått 3år sedan denna underbara unge kom till oss!! Var tar tiden vägen????


Just nu är jag en usel vän och bloggvän...all min tid går till jobb och familj....Tidig och morgon och sen kväll -så ser mina dagar ut för det mesta....Jag älskar min familj och älskar mitt jobb tyvärr blir mina vänner lidande...Men så är det i perioder och man kan inte göra annat än att ÄLSKA och RESPEKTERA!

Fruktansvärt det som händer i Japan....Har gett ett bidrag till LÄKARE UTAN GRÄNSER...Det är det minsta jag/vi kan hjälpa till med...

Inget upplyftande inlägg idag men tröttheten lyser igenom!

HA EN UNDERBAR KVÄLL! ♥

4 kommentarer:

  1. vi finns här när tiden finns. Stor kram

    SvaraRadera
  2. en sån sötis, tiden går fort, för fort!
    Ibland tar alla måsten all tid, men så är det ju ibland. Vännerna brukar ju förstå och finnas kvar tills saker lugnar sig lite. Hemskheter i världen, vi är lyckligt skonade här i norr, men det lilla man kan hjälpa blir j tillsammans mycket. Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Tiden rusar verkligen fram, ibland vill man bara stoppa den...

    Ibland tar alla måsten verkligen all tid och vissa saker får stå åt sidan. Riktiga vänner finns kvar även efter perioder med mycket jobb och tid med familjen vännen!

    Ta hand om dig och stressa lungt

    Kraaam Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥