torsdag 24 mars 2011

Cornelia Top 200:- , Helene Pants 219:-, Natalie Shirt 168:-
www.pompdelux.se
.
GodMorgon!
Vårdag på hemmaplan....ledig förmiddag = kvällsjobb....
Har massor att göra på jobbet,massor att göra hemma och alldeles för lite tid!
Ibland är det svårt att få ihop familj och heltidsjobb....men med planering funkar allt...eller??
.
Väntar ett fin fint paket idag.....kommer användas flitigt !!
Mina HUNTER och ILSE JACOBSEN kommer vara supersnygga till!!
.
Blev en stormig flygning hem från Stockholm....bläääää....hoppas att det är strålande solsken och vindstilla när jag ska  upp om ett par veckor igen...
Stockholmstrippen var super....på kvällen åkte vi till Oxelösund och Bodaborg ... Vi delades in i fyra lag sen var det stenhård kamp i cellerna....Var härligt trött efter...och omplåstrad.. så kan det gå i stundens hetta!
En perfekt aktivitet för teambuilding !
Samarbete på hög nivå!!
.
Idag ska jag kila förbi Indiska på lunchen och köpa ett superfint ägg...Kolla in hos fina Bella för att se denna fining!
.
Nu ska jag pussa på min lilla sjukling innan det är dax att åka till jobbet....
 .
Ha en fin vårdag! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥