måndag 21 mars 2011

Ny vecka.....

...och en tripp till Stockholm väntar....OCH....håll i er!!! Det ska blåsa massor!!! Som vanligt när jag ska flyga är det alltid något slags oväder.....de 6 sista gångerna jag flugit har det varit snöoväder och storm....Inte bra för en flygrädd som jag!
.
Ny vecka innebär också nya möjligheter...Nya tag...Och ny energi!
Tack för era varma ord till mig igår - de prickade rakt in i hjärtat!!
Tack till er som kom till ÖPPET HUS igår...Vi hade supertrevligt!!!
Tack min make som peppar i alla lägen! ♥
.
Nu ska jag ta tag i denna dagen så höres vi senare ♥

4 kommentarer:

  1. Hoppas att det går bra för dej att flyga.Önskar dej en go start på nya veckan och en skön måndag.Varm kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Jag är inte flygrädd, men sist vi flög till Sthlm blåste det som tusan, inte kul alls, men planen är gjorde för hårt väder, kommer gå jättebra! Ta ett glas vitt eller två på vägen;=)

    SvaraRadera
  3. Hoppas flygresan inte var så blåsig trots allt! Ny vecka, ny energi, ja det önskar jag också mig! Ha det så gott! Kram Maria

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥