torsdag 10 mars 2011

Off we go...


Tidig morgon... Klockan ringde 04:20 (GÄSP!!!)... Nu byter jag kust ett par dagar.. Från väst till öst.. Utbildning väntar..

Ikväll ska jag se Kalla Fakta.. Det handlar om gastric bypass.. Har en vän som har gjort en sådan.. Hon har verkligen gått från jättekraftig till normalviktig på ingen tid alls.. Superfin är hon.. Min fråga - hur mår kroppen efter ett sådant enormt viktras på kort tid?
Ska bli intressant att se programmet ikväll..,

Ha en härlig torsdag så hörs vi senare!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Snacka om tidig morgon... Gäääsp..
    Hoppas flygturen blir smidig trots väder, och att utbildningen är bra!
    Känns som att det är en ganska omfattande operation, har läst om vissa som fått hemska problem. Gott när det funkar! Ha det bra på östkusten, kram

    SvaraRadera
  2. Ha det så gott i storstan. :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. ska faktikst också titta på det idag, har även jag en bekant som gjort det och mår bra vad jag vet.

    trevlig resa:-)

    Kram

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥