onsdag 16 mars 2011

Jag älskar att vara mamma!


Jag älskar mina lediga dagar mitt i veckan...Ha tid för att vara bara med lillskruttan....Mysa, titta på tv, läsa och pussla....Nu när våren (nästan) är här kommer det bli skönt att ta långa promenader i vårsolen.... Lika härligt är det när det stora kommer hem ifrån skolan och lugnet är ett minne blott.... 
JAG ÄLSKAR ATT VARA MAMMA!




Denna hängmattesäng skulle jag inte tacka nej till...1795:- på Bauhaus...Pimpa den med lite färgglada kuddar och en pläd och den blir LOVELY!!! Höll på att somna när jag provlåg den igår ;)....

Vaknade med en fruktansvärd migrän...efter några koppar kaffe,alvedon och lite halvsömn i soffan är det bättre men huvudvärken vill inte riktigt släppa...Nu blir det till att gå ut för att se om lite frisk luft kan hjälpa mig på traven...
Ha en härlig vårdag! ♥

1 kommentar:

  1. Ja det är verkligen fantastiskt att få vara mamma! Små goa ungar, som (för det mesta) ger så mycket glädje :)
    I den hängmattan hade man ju kunnat ligga och slappa i sommar! Jag har en utmaning inne hos mig om du vill göra;) Ha det gott!

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥