lördag 12 mars 2011

Mitt i prick!!








Fick denna superfina scarf av mina kära vänner fam B.... Tror dock att maken i huset inte stod för inköpet ;)..... Som J sa: DET STÅR MIA PÅ DEN!! Tack ♥

Har precis kommit hem från en mellokväll hos just fam B....God mat och smarrig efterrätt....Och visst var det rätt låt som vann?! 
Då vår stora tjej valt att vara hemma själv så blev det en tidigare hemgång än väntat då hon inte hade så roligt hon trodde det skulle vara...klart man åker hem om det är barnen som kallar!

Nu ska jag lägga mig och kolla film med de töser som är vakna....Maken gick bort till vår granne en runda.....

Imorgon ska jag visa makens utmärkta jobb i tjejernas rum...idag har det gått undan och det blev golv inlagt, lister uppsatta mm mm.....

Ha en härlig kväll!! ♥

4 kommentarer:

  1. Vi höll på The Moniker. Men förstod väl att Saade skulle vinna då det mest är småkids som röstar. Men det var en bra final i alla fall.

    SvaraRadera
  2. Ohh den var söt!

    Hoppas du får en fin söndag!
    *kram* //Bina

    SvaraRadera
  3. Roligt att du gillade den! Kram

    SvaraRadera
  4. vi vinner på han utseende och dans i så fall;-)

    kramkrma

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥