onsdag 16 mars 2011

Lyser...


Mitt senaste inköp.... Enkel,vit och passar super i mitt köksfönster...
Lampa köpt på den lokala elaffären...

Nästa helg åker jag till de mörka skogarna i Småland.. Till min fina mamma och min älskade syster... Saknar de så!!
Min bror med familj bor ett stenkast ifrån oss.. De finns nära.. Även om vi inte träffas så ofta så finns de där.. Nära!! Till hösten flyttar de utomlands .. Kommer sakna de massor.. Vad händer då?? Hur kommer det kännas då?? Lustigt och ensamt...

Såg du den nya serien OFF THE MAP ikväll?? Mycket bra!!! Både jag och maken tyckte den var grymme!!

Nu blir det sängen och en film.. Jobbar sent imorgon vilket innebär sovmorgon ...

Ha en fortsatt fin kväll!!! ♥

Ps. Tack A för snabbvisiten !! Ds.

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Såg början på Off the map men insåg att det var alldeles för sent. Men den verkade lovande. =)

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥