fredag 4 mars 2011

Jägare påväg!!!

Efter velande fram och tillbaka ....Vilken färg?? Ska jag?? Eller inte?? Behöver (helt orelevant ;)) ?? Eller inte?
Efter lite "pepptalk" eller rent av en spark i rumpan ;) från en söt bloggvän så klickade jag:)...Så nu är de påväg!! Hunter Original Tall Black!!
*LÄNGTAR*
.
Nu ska jag fixa ihop en inbjudningslista till en tjejfest (inspirerad från annat håll) sen blir det tacomys med en annan febrig men trevlig (fyndigt va??) familj...Närmare bestämt käre bror m familj....
.
HA EN HÄRLIG FREDAG! ♥

6 kommentarer:

  1. Stövlarna kommer definitivt bli användbara, önskar dig en trevlig helg där på den "gröna ön i väst".

    SvaraRadera
  2. Dom är supersnygga och det blir nog en bra färg;) Hoppas du har haft en skön kväll=)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  3. Så snygga! Älskar att gå i gummistövlar, tyvärr får man använda det rätt ofta där jag bor! Ska investera i ett par nya!

    Trevlig helg

    SvaraRadera
  4. Snygga!! Kan inte bli ett dåligt köp;=) Väldigt användbart med stövlar och snygga ska de va oxå!

    SvaraRadera
  5. Skoj att vänta på rolig leverans! Jag har traskat nästan 8 km i mina idag, sköna att gå i och håller byxorna rena från geggaskvätt ;)
    Ha en go söndag!

    SvaraRadera
  6. Du kommer att bli så nöjd....kul att jag kunde hjälpa dig till ett beslut:)
    Kram Sofia

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥