tisdag 1 mars 2011

Tisdagsfundering och HUNTERproblem!

Hej kära bloggvänner!
.
1 mars och ett stort steg närmare våren....Dock visar inte våren några livstecken idag...Kallt,grått och snön hänger i luften....
.
Imorgon smäller det!! Imorgon kan du se POMPdeLUX Spring/Summer11 live för första gången!!Imorgon håller jag mitt allra första HOMESHOPPING ARRANGEMANG!!! Ska bli så otrolig kul och spännande...Det är allt lite pirrigt i magen!
Hoppas ni kommer gilla kläderna lika mycket som jag!
.
Har en längtan, en dröm....Kanske det blir verklighet kanske inte..En del av mig vill sååå mycket! Skriker KÖÖÖÖR!! En annan del av mig backar .... Backar av feghet? Av vad andra ska säga? Av?
Man ska följa sina drömmar eller hur??
.
Var påväg att klicka hem ett par Hunters igår men hejdade mig....blev osäker på färgen...Är sugen på ett par silvriga MEN hur användbart är det?? Kanske ska köra på den fega men otroligt användbara färgen svart...Vad tycker du??
.
Ses säkert senare ♥

6 kommentarer:

  1. Koooor??? Ska du bli lantbrukare? ;-) Ses imorgon.

    SvaraRadera
  2. Haha, nu kom prickarna, dom var lite sega så jag kunde inte låta bli ;-)

    SvaraRadera
  3. Jag är svag för svart och lite feg när det kommer till lite dyrare inköp då kör jag oftast på det klassiska och alltid användabara svarta!

    Spännande med första försäljningtillfäller av de fina kläderna, det kommer gå alldeles galant :)

    Blir ju nyfiken på vad det är för drömmar du ??

    Ha det gott och tack snälla för dina alltid lika uppmuntrande ord hos mig!!!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  4. Jag röstar på svarta =)

    Sv: Tyvärr, trenchen är såld!

    SvaraRadera
  5. Hej Mia!
    Hörde av Johanna att det är du som säljer PompdeLux, så vi ses säkert ikväll!
    Ska bli spännande att se hur kläderna ser ut.
    Drömmar får man ju försöka följa så gott det går :)
    Jag har ett par svarta Hunters, visst finns det coolare färger, men jag tycker att de funkar fint. Färgen håller sig nog bättre(tror jag ).
    Sköna är de iallafall!
    Ha det gott hälsar Maria

    SvaraRadera
  6. Hej....jag tycker inte du skall tveka:)
    Du kommer bli så nöjd.....mina i aubergine var väldans snygga...
    Vart bor du...kanske skall du komma hem till mig och ha ett party??
    Kram Sofia

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥