tisdag 19 april 2011

Kanonerbjudande hos Sportamore!



Köp tre par skor betala för två!!
Blev två par Converse och ett par forbollskor....
De rosa ska jag ha och de andra får äldsta dottern.
De rosa kommer bli såå fina till jeans och min svarta Grandmas Coat.
Hoppas på snabb snabb leverans!
.
Idag har det varit fixa-bilen-dag.
Skruv i däcket = borta = lagat hål!
Felsökning på blinkers = gjord = en del fattigare.
Laga blinkers = tid beställd = trist utgift!
Är det något jag avskyr att lägga på så är det just bilen.
Men jag älskar vår bil och då måste den ju oxå lagas.
Så bita i det sura äpplet är vad jag får göra!
.
Idag blir det till att packa inför resan till Småland.
Imorgon blir det jobb från 7-22.
.
HA EN GO DAG VÄNNER!

4 kommentarer:

  1. Tack för det tipset!!

    Bilar är verkligen så trist att lägga pengar på, vi har bytt kylare på en av bilarna idag, måste ju göras, men så tråkiga pengar... Hoppas din bil går bra nu :)

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  2. Å vilket toppentips du kommer med!=)

    Hoppas ni får en härlig resa till "oss i Småland"=)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  3. Vilka läckra färger!!
    Älskar mina converse, har ett par vit och ett par svarta...
    Måste ju ha några färgglada också väl??????
    :-D

    Glömmer aldrig under 80-talet när jag var såå snygg i röda converse, jeans med lakan insydda som kilar i sidan på dem, Balltröja med axelvaddar under och röda hängslor...Då var jag ursnygg!!!
    Haha, ja, och så en ordentlig permanent i håret också
    :-D

    Kan du se mig framför dig nu???

    Kram du fina

    SvaraRadera
  4. Härliga färger. Skyndade mig in för att köpa ett par turkosa till mig... men de fanns inte i min storlek... :( Skulle köpt turkosa till mig och till Elsa och så något mer par. Synd! Men bra tips. Ha det underbart i Småland. Vi ska också till Småland. Fira Arvid och påsk.

    Kram

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥