onsdag 1 december 2010

-18!!


.
GodMorgon alla bloggisar!

Hualigen va kallt det är idag!! -18 grader visade termomertern när jag steg upp.....Brrr.....Tur att vi har en kamin så vi kan tända en varm och härlig brasa! Såhär kallt resan - hur ska denna vinter sluta?!
.
Idag på lunchen ska jag försöka hitta en partystass inför helgens partaj....Känner för att vara "glittrig".....Ser framför mig grå klänning,tajts med skinndetaljer och svarta stövletter ....Ska inhandla det som saknas för eftermiddagens fikabesök oxå...Äta lär jag väl få göra ikväll ;)...
.
HA EN HÄRLIG VINTERDAG!
.

6 kommentarer:

  1. Samma galet kalla temperatur här! Lyllos dej som har en kamin att elda i.

    Gör Rocky Road! Lovar att det blir smarrigt.

    Hoppas att du hittar något glammigt att ha på dig på partyt.

    Kramar Affi

    SvaraRadera
  2. Jag önskar vi hade en kamin....jag fryser just nu. Det är sjukt kallt.

    SvaraRadera
  3. Oj, -18!!! Hemma hos oss hade vi -10 och det tyckte jag var kallt ;-)
    Mysigt med fikabesök, jag slår ett slag för min banankladdkaka, den med vsipad grädde är mumsich:-)

    Gillar din nya header, görsnygg! känner du någon som är bra på att göra snygga header el,kanske rentav du själv????
    Ha en fin dag!
    kram

    SvaraRadera
  4. Wow, 18 minus - tusan så häftig.
    Här i Fagersjö har vi 'bara' -11 för stunden.
    Knäppa jag älskar ju det extrema i alla väderlekar.
    Den coolaste paryklänningen tycker jag är Odd Mollys 'lilla' svarta, finns i flera färger och mins förstås inte namnet (så typiskt mig).

    SvaraRadera
  5. oj så kallt och jag som gnäller med bara några minus:)kul med festkläder

    SvaraRadera
  6. Jisses, så kallt det blivit... Pratade med min pappa imorse och då var det 24 minus när han satt i bilen en bit utanför Vänersborg, man undrar ju vart den här vintern ska ta vägen... Är glad att vi också har en kamin att tända i för att få varmt här inne!

    Hur gick det för dig, hittade du någon partystass?

    Snygg header du gjort, du är så duktig som gör ny var och varannan vecka :)

    Kramar Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥