fredag 10 december 2010

POMPdeLUX-rea och julfest ♥

Du har väl inte missat att POMPdeLUX har 50% rea.....Underbara kläder till ett superpris...Skynda fynda!!!

.
Dagarna snurrar på i en farslig fart just nu...2 veckor kvar till julafton ...3 veckor kvar på 2010.....var tog detta året vägen? I och för sig är det inte konstigt om tiden "försvinner" för det är inte ofta man stannar upp och tänker till..... Ibland kanske man skulle dra i den där handbromsen och stoppa vardagshjulet lite...
.
Idag blir det spa och julfest och barnfritt....Ska bli supernice! Nu är jag inget jättefan av julmat men stämningen runt om - i like!
.
HA EN UNDERBAR FREDAG GOINGAR!! ♥
.
♥ En stor kram till min goa svägerska som ligger på sjukhus med blodförgiftning och njurbäckeninflammation.Hoppas du snart är pigg igen...Osh en megakram till min fina vän som inte dragit i handbromsen.Tänker på dig vännen! ♥

3 kommentarer:

  1. Tja snygging! Nu finns jag här:

    www.kevlarsjalsblogg.blogspot.com

    Ha en härlig helg!

    Kram Emma

    SvaraRadera
  2. Jag shoppade lite till barnen på rean. :) Ja, nu rullar det på i 190 känns det som och dagarna bara flyger förbi!

    Usch stackars din svägerska, krya på henne!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja verkligen...tiden rusar fram! Man vill ju stanna i det med och njuta av juletiden;)
    Usch för blodförgiftning...hoppas verkligen hon piggar på sig snabbt!

    Kram!
    Adela

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥