torsdag 2 december 2010

There comes a point....MITT JULKLAPPSTIPS!

Hittade dessa ord inne hos coola bloggerskan Josanne igår.... Efter lite fix och trix blev det en fin tavla (ramen inhandlades igår)....De här orden är så bra och verkligen tänkvärda! Tavlan kommer min syster att få ( som har genomgått en tuff period med skilsmässa) och kommer även ge en varsin till två kära vänner...som finns där oavsett!!
.
MITT JULKLAPPSTIPS:
Ge en julklapp med ett budskap......
Gå in på http://www.studionele.se/ för superfina tryck!
.
Ikväll ska jag till fina M på inredningsparty, Zelected By House....Tar med lillskruttan då maken förmodligen inte hinner hem innan vi åker....Har du varit på ZbH-party och har några "måsten" som jag inte får missa?
.
Ha en underbar torsdag ♥

5 kommentarer:

  1. Underbart tryck!!! Har precis gjort ett inlägg att jag önskar mig "keep calm and carry on"! Kramar

    SvaraRadera
  2. Tack för ditt tips! Jag hittade en liknande sida för ett halvår sen och skulle beställa en kommande bröllopspresent (en tavla). Men nu hittar jag inte tillbaka dit, så detta var vad jag behövde, thank you!

    Ja himmel så kallt det är, burrrr!!!

    SvaraRadera
  3. japp, har varit där och gillar mycket, men svägerskan köpte barockljustakarna och de är rikigt snygga.

    kramkram

    SvaraRadera
  4. TACK för tipset! Mycket tänkvärda ord, tror din present kommer bli jätteuppskattad av din syster, prester med tanke bakom gillar jag...

    Hoppas du fick en trevlig kväll med goda vänner och kanske ett och annat köp till hemmet :)

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  5. Åh, zbh har så himla mycket fint, zinkhusen är heeelt underbara likaså "tomtarna". Är såå himla nöjd med mina inköp!
    Kramar, Anna

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥