fredag 17 december 2010

Julgranen är på plats....

.
Julgranen är på plats....I år blev det silverkulor i olika varianter och storlekar samt vitt glitter...NÖJD!
Tjejerna var så duktiga och hjälpte till at klä granen...Nu känns julen nära! All snö på ger extra krydda till ljulstämningen!LOVELY!
.
Ni är underbara alla mina fina bloggvänner!! Tack för er omtanke!! ♥
Tyvärr är ju inte sjukstugan över då F3 har åkt på halsfluss men vi ser ljuset i tunneln ...Och jag ser fram emot julledigt...Idag fick jag lite egentid hos frisören...Underbart!


.
I år kommer jag köra på mystema på julafton...denna outfit från House of Lola är inköpt...
Vad ska du ha på dig på julafton?
.
Nu ska jag förbereda fredagsmyset!
.
Kram

8 kommentarer:

  1. Fina du♥ vilken söt gran och snyggt med silver o vit! Min gran kommer in i morgon och den är alltid i vitt, silver och lite guld med faktiskt;) Julafton blir premiär för min fina grå spetsklänning från Cream;) House of Lola...mysigt namn=) Ser jättemysigt och skönt ut;)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  2. HEj du underbaring! hoppas allt är bra med dig! Superfin julgran och mysaktor deluxe på juloutfiten! KRAM!

    SvaraRadera
  3. Förresten! Så fint du har fått det här inne!

    SvaraRadera
  4. Så fin gran! Här blir det nog Odd Mollys flanell klänning eller fonda på julafton! Mysigt ska det va! Kramar

    SvaraRadera
  5. Usch då stackars make, men skönt att han är på bättringsvägen.
    Riktigt fin gran! Min man envisas med att vi ska ha våran plastgran men jag är minsann sugen på en riktigt i år.
    Här blir det den blå flanell klänningen. :) Mysig och gå den med. :)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Vilken fin gran och klänningen såg ju helt underbar ut. Vet du om det finns nån i "vårt" område som säljer House of Lola?

    KRAM

    SvaraRadera
  7. Hoppas allt kommer lugna sig för er efter alla dessa sjukfall. Vill bara skicka en hälsning och önska god jul,försöker läsa din och andras blogg dagligen, men är dålig på att kommentera.

    SvaraRadera
  8. Gott att ni är på bättringsväg! Snart är det jul, skönt!
    Här betår mitt boende av ett fullständigt kaos och snöstormen är ett faktum, imorgon får vi nyckeln och jag fasar....
    Men allt löser sig väl..!
    Kram

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥