onsdag 22 december 2010

Hotell Gyllene (KN)ORREN....



.
Årets julkalender tycker jag är underbar! Våra barn älskar den!!!
En bra kalaender kan alla åldrar kolla på och det tycker jag absolut de kan i år....
Satt och funderade på gamla favoriter.....
Julstrul med Staffan och Bengt och Kurt Olssons julkalender är två av mina favvisar..
Vilka är dina?
.
GodMorgon alla fina bloggisar!
.
Snön har vräkt ner sedan igår och det redan tjocka snötäcket har blivit ännu tjockare...Nu önskar jag mig inte en enda snöflinga till denna sidan året....
.
Två dagar i Stockholm med riktigt bra utbildning!! Mycket jag kommer att använda både privat och arbetsmässigt...Dagarna blev ju inte direkt sämre av tonvis med skratt och underbara människor!!
Och pricken över i:et var kanske beröm för att man alltid är så snyggt klädd ... Tack Odd Molly för det ;)...
,
Nu ska jag kicka igång dagen...två dagar innan jul och jag har massa att göra! Meeeeen INGEN idé att stressa...får inte mer saker gjorda för det!
,
Ha en underbar vinterdag ♥

6 kommentarer:

  1. Trippen till Stockholm var nog precis vad du behövde. Lite avkoppling och skratt förgyller tillvaron lite.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Rätt, när man stressar kan det lätt bli fel.
    :)

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Här är jag, Pyret, med min helt nya hemsida.
    Jag medverkar i långfilmen "Hotell Gyllene Knorren" men tyvärr inte i julkalendern. Filmen kommer i februari 2011 och är i samma koncept som julkalendern.
    Kika in till mig vetja!

    GOD JUL!

    /Pyret

    SvaraRadera
  4. Här diggar vi ochså Gyllen (kn)orren!
    Skönt att komma iväg lite kan jag tänak, även om det var i jobbet.
    En riktigt God Jul önskar jag dig och din familj!
    kramar A

    SvaraRadera
  5. Härligt att komma bort och få skratta!
    Önskar dig en underbar jul och många paket!=)

    Julkram
    Adela

    SvaraRadera
  6. *★ God Jul★* 。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ •
    •。★ *** ★ 。* 。
    ° 。 ° ˚* _Π_____*。*˚
    ˚ ˛ •˛•*/______/~\。˚ ˚ ˛
    ˚ ˛ •˛• | 田田|門| och Gott Nytt År. ♥ ♥
    Önskar Sannibus & Co.

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥