tisdag 7 december 2010

Trött mamma....

Hit ska jag på fredag...*längtar*
.
Hej alla goingar!
.
En otroligt trött mamma här....efter att vi haft sjukstuga här mer eller mindre i nästan 2 månader tycker jag att det snart får får vaa nog!!! Senaste är att lillskruttan är dunderförkyld och har värsta ögoninflammationen!  F3 har feber och även hon förkyld...Ghaaaaaaa....Orkar inte mer!
Skulle varit till Sthlm idag med jobbet....men fick tacka nej och vabba istället...
.
Det postiva med att vabba (om man kan se det så) är att jag får otroligt mycket gjort!
Julklappsinköp på nätet och planering är perfekt att göra när barnen inte är på topp...
.
På fredag ska vi på julfest med makens jobb på VANN...ska bli supermysigt OCH välbehövligt...en trött mamma kanske få bli en piggare mamma ??
.
HA EN GO DAG ALLA! ♥

4 kommentarer:

  1. Skrutten då :( Hoppas ni får det bättre snart det behöver du verkligen och är framför allt värd!! Kram och krya på er. Hoppas ni får en UNDERBAR helg där, ser onekligen ljuvligt ut!

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en härlig helg! Ser inbjudande ut.
    Hälsning Helen

    SvaraRadera
  3. du är verkligen supermamma! Jag blir matt av två sjuklingar och du kör dubbelt det! Kramar till dig!

    SvaraRadera
  4. Jag är så imponerad över ATT du orkat den här hösten, jobbat som du gjort och alla sjukdomar, superwoman, that´s you :)

    Du är så värd ett besök på VANN, hoppas du får möjlighet att koppla av och njuta av den härliga miljön och framför allt att flickorna kryar på sig och är på benen snart!

    Ta hand om dig

    Många kramar Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥