söndag 19 december 2010

Stockholmsresa.....

.
4:e advent idag och julafton är inte långt borta....Många julklappar är inhandlade men vi har en bra bit kvar....
Är du klar med julklappsinköpen?
.
Vaknade tidigt....kunde inte somna om...försöker planera veckan som kommer...En Stockholmsresa med jobbet gör så att jag inte riktigt får ihop det....Mån-tis i Sthlm (och ett besök på Barkaby Outlet)...Ledig onsdag =städ och handling! Torsdag = jobb = stägning ....Ja ja , vad vore inte en dag på slottet! ....Men det känns ändå ok...jag känner att min planering håller...Håller tummarna nu bara att vi inte blir mer sjuka...Maken har ONT (lider med honom) så jag får fixa veckan själv...Men det ska allt gå!
.
Var hos våra fina vänner L och J igår....de bjöd på gudomligt god mat....Längesedan jag åt så gott!! Och trevligt var det...massa massa skratt!
.
Nu ska jag göra frukost till hela familjen (som fortfarande ligger och sussar gott)...sen blir det ut i vinterlandet...
.
Ha en härlig söndag! ♥

2 kommentarer:

  1. Har sista julklappen kvar - Till Mirre mus. Resten är klart. Vi köper inte så många julklappar längre. Lite tråkigt tycker jag.. Önskar iaf man haft någon julklappslek eller något så att man fik gå och gneta lite med den :D KRamis

    SvaraRadera
  2. lider med dig att ha så fullt upp innan jul, hoppas du har någon ork kvar när veckan lider mot sitt slut och tomten står på tröskeln.

    kram kram

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥