söndag 26 december 2010

Iskallt och mellandagsrea...

.
Idag börjar mellandagsrean i de flesta affärer (några tjuvstartade igår och tom innan jul)...Jag är inte mycket för att trängas där ute i butikerna med halva Sveriges befolkning och bakterieflora....Jag ÄLSKAR all rea i alla webbshoppar! Ingen trängsel alls....Löv it!
Blir det någon reashopping för dig??
.
Idag är det kallt...termometern visade på -19 hemma när jag åkte till jobbet....Brrrr....Ännu kallare var det när jag kom innåt land....JAG VILL FLYTTA TILL VARMARE BREDDGRADER!
Jag är gjord för värme ej kyla...fryser konstant!
En flytt till Spanien kanske hade varit något....
.
Idag blir det jobb hela dagen...jobbdagen startade med problem...vattnet har fryst och det är helgdag = dålig kombo! Hoppas att jag kan lösa problemet så snart som möjligt....Sen MÅNGA som är sjuka! Men det går bara man vill....
.
Såhär i juletid inser man hur mycket nära och kära betyder...Vi hade verkligen supermysigt på julafton ...dock saknade jag min syster och hennes barn något enormt!! Hade de och svågers tjej varit med hade julafton varit perfekt!! Nästa år ska jag se till att det blir ALLA!
.
Nu är det slutbabblat från mig....Ha en go dag !!
.
Kram ♥

2 kommentarer:

  1. Ja, nu är det verkligen en vargavinter att tala om!
    Hos svärföräldrarna igårkväll var det -19, & imrose hemma hos oss hade vi -16, helt otroligt va kallt det är nu...
    Tack för tipset om rea på webbshopparna! Underbart att slippa trängas och kunna sitta hemma i godan ro och klicka hem trevliga fynd
    :-)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Hej fina du=) Håller med dig att det är mycket skönare att reashoppa hemma! Har dock inte gjort något köp än, men det kanske blir=)

    Önskar dig en fortsatt skön annandagjul!
    Julkram
    Adela

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥