fredag 1 juli 2011

Glass i stora lass!

"Fidde"




"Fillevippen"




Maken

.
GodMorgon bloggisar!
.
Hoppas att all är bra med er idag! Här är det alldeles förträffligt! För idag går jag på semester!! Fyra härliga veckor av ledighet!! Me like....
Hoppas på många soliga dagar så vi kan gör som härom dagen...Njuta av varsin go glass....
.
Liiite irriterad är jag dock idag...På folk som måste lägga sig i! Lägga sig i i det de inte har att göra med....eller överreagera på sådant som inte har någon betydelse alls! Skapar bara irritation och osämja.... Så onödigt och tar enorm energi!
.
Idag är det lönekörning som gäller...och det första jag kommer göra när jag kommer tillbaka från semestern är lönekörning.... Det tar sin lilla tid så nu går jag in i kontorsdimman så höres vi senare....
.
KRAM ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥