tisdag 26 juli 2011

Altanen....


GodMorgon blogglandia!!

Börjar sakna min iphone rejält nu.... Inga livebilder i bloggen som jag vill...men ska försöka använda mig av systemkameran istället .... Men det är ju så himla smidigt att ta till iphonen .... Hoppas att den snart är tillbaka från serviceverkstaden...

Idag blir det till att fixa med altanen OM inte graderna skulle slå om och bli badväder!!! Vi ska sätta decklight vid det nybygda räcket... Lovar att bilder kommer!

Igår blev det ännu en sen kväll....har mer eller mindre vänt på dygnet... Vi hade trevligt med räkor,prat och lite kortspel...tyvärr kände jag mig lite ledsen då jag inte tänkte till ordentligt och inte sa nej och med detta gjorde en vän besviken...tråkigt när det blir fel!!!

Nu ska jag och la familia äta frukost ute ( har tyvärr hänt för sällan i sommar) sen blir det till att börja dagen....

Höres ♥

- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥