söndag 17 juli 2011

iittalaoch vindruvor...


GodMorgon!

Idag vakna jag med tuppen..försökte somna om men det var lönlöst så det var bara att gå upp... Ska snart ge mig ut på en lång cykeltur....

Jag gillar de små detaljerna...gammalt med nytt, modernt med shabby chic.. Ett av mina favoritmärken är iittala..snyggt och stilrent men ändå romantiskt och sött!!! Älskar deras traditionella ljusstakar till värmeljus...har dessa i vardagsrumsfönstret... Har du något favoritmärke?





Igår hände något historiskt i vår familj!! Lillskruttan åt frukt för första gången och hon gillade det!!! Yey!!!! Vindruvor föll damen i smaken... Innan har hon totalvägrat och bara vänt bort huvudet - både hemma och på dagis.. Men nyfikenheten har sakta kommit smygandes och igår så våga hon smaka!! Kul tycker vi :)

Höres senare ♥


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Ittala är snyggt. Vi har mycket glas från Ittala. När det gäller inredning har jag inga speciella märken. Köper sånt jag tycker är snyggt och det kan vara allt från Day Home till Jysk :-)

    Härligt att hon gillade frukten. Här hemma har vi två fruktmonster som har älskat all frukt sen burkmatstiden.

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥