måndag 4 juli 2011

GodMorgon ♥








GodMorgon vänner!
Sitter i ett tyst  hus och njuter av den bästa frukosten jag kan tänka mig...JORDGUBBAR! Barnen sover fortfarande och jag tar lite tid här hos er...Började semestern med att ta ett par dagar utan bloggtid...men nu är jag här ;)....
.







.
Vi har haft en alldeles underbar helg!! Lugn och trevlig med goa vänner... I fredags blev det räkor och vin...Härligt sätt att fira in semestern... I lördags for vi ut till Mollösund och åt mat på Magasinet, badade och hade det supermysigt med L & J...








.
Igår spelade maken golf och jag och tjejerna badade i poolen och solade...ett litet avbrott för handling och kalas.... 
En härlig start på semestern och nu hoppas jag bara att vädret blir super oxå!
.
HÖRES SENARE ♥

4 kommentarer:

  1. Vad gott med lite egen tid.Ha en skön måndag.Kraaam Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Mysigt med en njutningsfull och lugn frukost. :)

    Härlig helg har ni haft också ser jag.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad gott det ser ut. Jordgubbar måste ju vara alla tiders bästa sommarfrukost :-)

    Vad mysigt ni verkar haft det. Vi firade också in semestern med räkor och vi i fredags. Mysigt

    Ha en fin dag och hoppas vädret blir bättre för oss semesterfirare snart

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  4. Ååh, vilken härlig start på semestern du ser ut att ha haft! Fortsätt och njut och ta tillvara på dagarna på allra bästa sätt :)

    Kramar Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥