fredag 15 juli 2011

Naturell och kolhydrater....


Osminkad...
Hej alla fina bloggisar där ute!
.
Idag regnar det här i väst...perfekta dagen för tvätt och städ..Imorgon har de lovat fint väder igen och det betyder stranden med mina skruttar...Maken ska iväg hela dagen med ett gäng grabbar på en riktig grabbdag! 
.
Förr i tiden så sminkade jag mig alltid! Kunde inte gå utanför dörren utan smink...Idag trivs jag bmer naturell med endast mascara,ögonskugga och lite läppglans...men jag skulle behöva tips på en snygg festsminknig...Hur gör du???

Fredagsgott...
.
Efter dagar/veckor av att inte tänka på vad jag har ätit har jag idag satt igång med att  dra ner kolhydraterna till nästan noll....Max 20g/per dag får det bli... Motion minst 60min 4 ggr i veckan...  Jag vill må bra!
.
Tre filmer är hyrda...Jag,maken och tjejerna + kompisar ska ha en filmmyskväll..
.
Höres ♥

1 kommentar:

  1. Vad härligt det låter och gott det ser ut. Du är så duktig som börjat motionera. Ska också ta tag i det snart..blä...

    Mina bästa make-up-tips:
    * Lösögonfransar. Toppen och man känner sig glamourös
    * Antingen färgglad ögonskugga eller läppstift. Inte både ock för det kan bli lite mycket. Jag brukar satsa på antingen sotade ögon och färg på läpparna eller nån färg på ögonskugga och bara läppglans på läpparna
    * På sommaren är sånt där bronzing powder superbra tycker jag och går att använda som rouge typ och ger härlig lyster på kinderna
    * Bra foundation är a och o för att få maken att hålla tycker jag. Jag har Nivea True match foundation och puder och tycker det är toppen och inte dyrt heller.

    Ha det gott i sommaren
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥