lördag 30 juli 2011

Står still....




Härliga soliga lördag!!! Redan 25 grader ute och klockan är bara nio.... Igår var vi på stranden heeeeela dagen...så underbart att kunna avsluta semestern med kanonväder ( ser ut att fortsätta imorgon)... Är även glad för våra vänners skull som drog ut med båten i onsdags och verkligen fått the väder!!
På kvällen blev det grillat och några vänner kom förbi på mojitos.... Livet är bra härligt sådana här dagar....

Idag ska jag och kidsen till stranden...maken har golftävling...dock måste jag ta det easy med solen då jag brände bröst och mage igår... I eftermiddag/kväll blir det till att packa för Filippa som åker till mormor i en vecka....

Just nu är vågen och jag inte kompisar!! Trots att jag tränar och äter nyttigt vill den inte peka nedåt...vad gör jag för fel!?! Vill helst gå med kjol på mig på stranden då jag inte gillar låren....blääääää..... Känns egentligen som en banal sak gentemot det som hände i Norge men det är min sak..... Men jag får traggla på...

Ha en härlig dag! ♥


- Posted using BlogPress from my iPad

3 kommentarer:

  1. Var är det så härligt väder för hos oss regnar det bara?
    Låter ljuvligt med en dag på stranden:)

    SvaraRadera
  2. Du ska se att vågen ändrar sig snart, den har nog bara fastnat tillfälligt.
    Jag blir helt glad av att höra att någon har sol idag, ha det så skönt på stranden.

    kramar

    SvaraRadera
  3. Äter du för lite?
    För lite protein?
    Tränar fel? För mycket cardio? För lite styrka?
    Börjar du närma dig din "målvikt"? Kanske inte den målvikt du själv önskar men den målvikt som din kropp känner sig okej med? För att komma ner ytterligare krävs kanske totalt asketiskt liv och då är frågan om det är värt det? (Om du förstår vad jag menar?)
    Det är inte kul när det står still. Platåer då och då är ju vanligt. Framför allt ju mindre man har att bli av med. Men platåer i flera veckor gör ju att man måste se över mat och träning för då är det något man gör fel.
    Kram

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥